weer in het Holland soccer house

11 juli 2010 - Melbourne, Australië

Hup holland hup! Louise en ik met de NL vlag en Grolsch bier

weer in het Holland soccer house

Deze foto werd gemaakt op 11 juli 2010 in Melbourne, Australië.