Saskia in...
Verhalen
Foto’s
Kaart
Profiel
Home
Foto’s
De eerste week en een beetje
Shree Ganesh
Shree Ganesh
2 juli 2010 -
Melbourne
,
Australië
Deze foto werd gemaakt op 2 juli 2010 in
Melbourne
,
Australië
.
«
»
1 Reactie
Malini:
25 juli 2010
Ik vind deze trouwens echt prachtig... *schaam schaam*
Laatste reisverhalen
photos!
The first days ...
Saskia in... Ghana!! -a new trip-
einde van de reis..
Zuidwestkust tot Albany
Alle reisverhalen »
Laatste foto
Huidige locatie
Amsterdam, Nederland
Laatste reacties
Conny
: Hé Sas. Mooie foto's…
Heiko
: Wauw nice pictures - especially…
Rian
: Wow, thank you for sharing…
Ilya
: Hey Sasje, Veel plezier daar!…
Marieke
: He, wat leuk dat je toch…
Alle reacties »
Mailinglijst
Ontvang een email
wanneer ik een nieuw reisverhaal plaats:
Reislogger
Inloggen
Reisblog maken