Weekendetentje
10 juli 2010 - Melbourne, Australië
Dominik, Gabo, Giovanna en ik aan de creatieve wraps (het hotel van de Italianen bleek toch geen keuken te hebben waarin je kon koken). Gehakt op de tosti-grill doet het prima!
Deze foto werd gemaakt op 10 juli 2010 in Melbourne, Australië.
»

- Conny: Hé Sas. Mooie foto's…
- Heiko: Wauw nice pictures - especially…
- Rian: Wow, thank you for sharing…
- Ilya: Hey Sasje, Veel plezier daar!…
- Marieke: He, wat leuk dat je toch…
Alle reacties »