26 december 2010 - Dunedin, Nieuw-Zeeland
Deze foto werd gemaakt op 26 december 2010 in Dunedin, Nieuw-Zeeland.
- Conny: Hé Sas. Mooie foto's…
- Heiko: Wauw nice pictures - especially…
- Rian: Wow, thank you for sharing…
- Ilya: Hey Sasje, Veel plezier daar!…
- Marieke: He, wat leuk dat je toch…
Alle reacties »