De voorbereiding

1 juni 2010 - Uitgeest, Nederland

 

pfoei, het is gelukt!

Mijn reis gaat bijna beginnen. De toelating is binnen, de scriptie moet nog af, de laatste voorbereidselen moeten nog getroffen worden, maar mijn reisverslag is online!

Het is best spannend, zo vlak voor het avontuur begint. Er is studie-stress in combinatie met alle gekkigheid dat het  nu nog onmogelijk is om een voorstelling te maken van het leven in Australië. Stiekem is het toch ook best wel een spannend, nieuw idee om alles en iedereen hier achter te laten. Kort om: ik heb er ongelooflijk veel zin in.. en ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik eigenlijk ga doen! :D geweldig

5 Reacties

  1. Eveline:
    1 juni 2010
    jeetje 2 posts al! dit tempo ga je vast niet volhouden ;) succes met je scriptie en viel spass met het feestje, jammer dat ik er niet bij kan zijn :( gruss!
  2. rianne:
    1 juni 2010
    jahooe het gaat nu echt bijna beginnen!
    veel succes met alles lieverd en tot picknicks :)
    kommaar op met die blogs!
    kus, je zus
  3. Heiko:
    1 juni 2010
    Deze reislogger ziet er leuk uit. Je verhalen zullen dat straks ook zeker zijn !
    Liefs, Papz
  4. Oma:
    30 juni 2010
    Het grote avontuur is nu begonnen, maak er wat van.
    Liefs Oma.
  5. marieke fuhring:
    1 juli 2010
    Fijn om al berichtje te krijgen van "onderweg". Het 2e deel zal vast ook wel saai zijn. Hopenlijk kun je nog slapen. Alvast welkom in Melbourne. Succes in je hostel en groetjes aan Taliet.
    liefs mama