De voorbereiding
1 juni 2010 - Uitgeest, Nederland
pfoei, het is gelukt!
Mijn reis gaat bijna beginnen. De toelating is binnen, de scriptie moet nog af, de laatste voorbereidselen moeten nog getroffen worden, maar mijn reisverslag is online!
Het is best spannend, zo vlak voor het avontuur begint. Er is studie-stress in combinatie met alle gekkigheid dat het nu nog onmogelijk is om een voorstelling te maken van het leven in Australië. Stiekem is het toch ook best wel een spannend, nieuw idee om alles en iedereen hier achter te laten. Kort om: ik heb er ongelooflijk veel zin in.. en ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik eigenlijk ga doen! :D geweldig

veel succes met alles lieverd en tot picknicks :)
kommaar op met die blogs!
kus, je zus
Liefs, Papz
Liefs Oma.
liefs mama