Reacties

Reacties 101 - 116 van 116

Naam Reactie Datum
Oma Wat fijn om eidelijk je eerste verhaal vanuit Australie… 12 jul. '10
Kasper Echt supervet Sas! Ik hoop dat je komende tijd minstens… 12 jul. '10
Conny Leuk dat je via dezelfde huisbaas als Rianne had nu… 12 jul. '10
rianne WAUW! wat een paleisje is Jessica House!! en wat een… 12 jul. '10
Hannelore he lieverd, Hoe is het daar? Ik ben zo benieuwd. Hoorde… 7 jul. '10
Conny Hoi Saskia Door alle omstandigheden hier is het er… 2 jul. '10
oom Jan Hoi Sas, Wat leuk dat de reis nu echt begonnen is.… 2 jul. '10
Carolien He, Super Sas dat je reis begonnen is! Geniet er van… 1 jul. '10
Sofie van Roessel Heey Sas, Cool cool cool!! Nu gaat je reis echt beginnen… 1 jul. '10
marieke fuhring Fijn om al berichtje te krijgen van "onderweg".… 1 jul. '10
Malini Whiej, dat zijn wij, samen :D 1 jul. '10
Miranda Lawaai maken... jij ;) En hoe mail je dan via je telefoon… 1 jul. '10
Oma Het grote avontuur is nu begonnen, maak er wat van.… 30 jun. '10
Heiko Deze reislogger ziet er leuk uit. Je verhalen zullen… 1 jun. '10
rianne jahooe het gaat nu echt bijna beginnen! veel succes… 1 jun. '10
Eveline jeetje 2 posts al! dit tempo ga je vast niet volhouden… 1 jun. '10

 « Vorige 1 2 3