Reacties
Reacties 101 - 116 van 116
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Oma | Wat fijn om eidelijk je eerste verhaal vanuit Australie… | 12 jul. '10 |
| Kasper | Echt supervet Sas! Ik hoop dat je komende tijd minstens… | 12 jul. '10 |
| Conny | Leuk dat je via dezelfde huisbaas als Rianne had nu… | 12 jul. '10 |
| rianne | WAUW! wat een paleisje is Jessica House!! en wat een… | 12 jul. '10 |
| Hannelore | he lieverd, Hoe is het daar? Ik ben zo benieuwd. Hoorde… | 7 jul. '10 |
| Conny | Hoi Saskia Door alle omstandigheden hier is het er… | 2 jul. '10 |
| oom Jan | Hoi Sas, Wat leuk dat de reis nu echt begonnen is.… | 2 jul. '10 |
| Carolien | He, Super Sas dat je reis begonnen is! Geniet er van… | 1 jul. '10 |
| Sofie van Roessel | Heey Sas, Cool cool cool!! Nu gaat je reis echt beginnen… | 1 jul. '10 |
| marieke fuhring | Fijn om al berichtje te krijgen van "onderweg".… | 1 jul. '10 |
| Malini | Whiej, dat zijn wij, samen :D | 1 jul. '10 |
| Miranda | Lawaai maken... jij ;) En hoe mail je dan via je telefoon… | 1 jul. '10 |
| Oma | Het grote avontuur is nu begonnen, maak er wat van.… | 30 jun. '10 |
| Heiko | Deze reislogger ziet er leuk uit. Je verhalen zullen… | 1 jun. '10 |
| rianne | jahooe het gaat nu echt bijna beginnen! veel succes… | 1 jun. '10 |
| Eveline | jeetje 2 posts al! dit tempo ga je vast niet volhouden… | 1 jun. '10 |

- Conny: Hé Sas. Mooie foto's…
- Heiko: Wauw nice pictures - especially…
- Rian: Wow, thank you for sharing…
- Ilya: Hey Sasje, Veel plezier daar!…
- Marieke: He, wat leuk dat je toch…
Alle reacties »